Bezpośrednia praca z klientem wymaga odpowiednich kwalifikacji i umiejętności. Zdarza się również, że pracownicy odczuwają wypalenie zawodowe i tracą motywację do pracy. Obsługa klienta jest niestety branżą, która charakteryzuje się dużą rotacją pracowników. W odpowiedzi na zapotrzebowania takich firm powstaje coraz to nowe biuro podróży bądź agencja trudniąca się organizowaniem takich wyjazdów. Jest możliwość przeżycia fajnej przygody, ale również nabrania sił i lepszego poznania załogi. Ośrodki wypoczynkowe przyjmujące grupy zorganizowane zapewniają swoim klientom oprócz wiktu i noclegu również moc atrakcji. Bardzo często w ofercie znajduje się paintball, wszelkiego rodzaju gry zespołowe, strategiczne, interpersonalne. Ciekawym rozwiązaniem jest połączenie wyjazdu integracyjnego wraz ze szkoleniem motywacyjnym bądź branżowym. Pracownicy w sprzyjających warunkach zrelaksują się, a wypoczęty mózg to przecież podstawa przyjmowania nowych wiadomości.
Będąc zatem pracodawcą warto zwrócić uwagę na ogólne samopoczucie swoich pracowników i w miarę możliwość zorganizować im taką rozrywkę. Firmy, których np. nie stać na takie wycieczki równie dobrze mogą pokusić się o odrobinę inicjatywy i zaaranżować ognisko lub grilla firmowego. Mniejszy koszt, a wynik ten sam.