Firma LiD Usługi Kolejowe, Drogowe, Komunalne Ryszard Lipiński
1-go Maja 1
39-200 Dębica
Województwo: podkarpackie
Telefon: 146802127
Fax: 146802127
Strona www: www.lid.debica.pl
E-mail: lid@tel.debica.pl
Opis firmy
Firma "LiD" istnieje na rynku polskim od 1994 roku. Zlokalizowana jest na terenie województwa podkarpackiego, a zasięgiem działania obejmuje całą południową Polskę.
Naszą główną działalnością jest budowa i naprawa przejazdów kolejowych. Ponadto specfjalizujemy się między innymi w świadczeniu usług związanych z:
- kompleksową obsługą bocznic kolejowych,
- remontami nawierzchni torowej,
- rozbiórką bocznic kolejowych,
- skupem i sprzedażą materiałów nawierzchni kolejowej ( m.in. podkłady kolejowe drewniane i betonowe, elementy rozjazdów, elementy rozjazdów, elementy złączne ).
Wykonujemy usługi na najwyższym poziomie, a dowodem tego jest współpraca w zakresie budownictwa kolejowego m.in. z : "Can-Pack" Brzesko, Przedsiębiorstwo Robót Drogowych Sp. z o.o. w Mielcu, Philip Morris Polska S.A. Leżajsk, "Elektromontaż Rzeszów S.A.", Firma Oponiarska "Dębica" S.A., WSK PZL Rzeszów.
Opierając się na wieloletnim doświadczeniu, wysokich i ciągle doskonalonych kwalifikacjach naszych pracowników gwarantujemy rzetelność oraz terminowość naszych usług. Wykorzystywanie profesjonalnego sprzętu i najnowszych technologii, posiadanie odpowiedniego zaplecza technicznego, jak i sprawnie funkcjonująca komórka organizacyjno - kontrolująca są gwarancją wysokiej jakości oferowanych usług.
Naszą główną działalnością jest budowa i naprawa przejazdów kolejowych. Ponadto specfjalizujemy się między innymi w świadczeniu usług związanych z:
- kompleksową obsługą bocznic kolejowych,
- remontami nawierzchni torowej,
- rozbiórką bocznic kolejowych,
- skupem i sprzedażą materiałów nawierzchni kolejowej ( m.in. podkłady kolejowe drewniane i betonowe, elementy rozjazdów, elementy rozjazdów, elementy złączne ).
Wykonujemy usługi na najwyższym poziomie, a dowodem tego jest współpraca w zakresie budownictwa kolejowego m.in. z : "Can-Pack" Brzesko, Przedsiębiorstwo Robót Drogowych Sp. z o.o. w Mielcu, Philip Morris Polska S.A. Leżajsk, "Elektromontaż Rzeszów S.A.", Firma Oponiarska "Dębica" S.A., WSK PZL Rzeszów.
Opierając się na wieloletnim doświadczeniu, wysokich i ciągle doskonalonych kwalifikacjach naszych pracowników gwarantujemy rzetelność oraz terminowość naszych usług. Wykorzystywanie profesjonalnego sprzętu i najnowszych technologii, posiadanie odpowiedniego zaplecza technicznego, jak i sprawnie funkcjonująca komórka organizacyjno - kontrolująca są gwarancją wysokiej jakości oferowanych usług.
Produkty firmy
-
Realizacje
2008 r.- Mielec - przedłużenie ulicy Sportowej - budowa przejazdu kolejowego z wielkogabarytowych płyt żelbetowych typu CBP
2008 r. - Mielec- Rzochów - wykonanie odciążenia szynowego na linii kolejowej nr 25 Łódź Kaliska - Dębica
2006 r. - Specjalna Strefa Ekonomiczna "Euro Park" Mielec - budowa przejazdu kolejowego dwutorowego
2006 r. - Miasto Mielec - budowa przejścia typu "Mirosław Ujski" w obszarze stacji PKP Mielec na linii kolejowej Łódź Kaliska - Dębica -
Referencje
Referencje:
Philip Morris Polska SA
Firma Oponiarska "Dębica" SA
Przedsiębiorstwo Robót Drogowych Sp. z o.o. w Mielcu
PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.
Kronospan Szczecinek Sp z o.o. -
Śruba stopowa M 22 x 65
Cenado negocjacji -
Łubek Ł 42
Cenado negocjacji -
Łapka Łp 2 ( staroużyteczna )
Cenado negocjacji -
Zwrotnik poprzeczny z przeciwwagą
Cenado negocjacji -
Podkładka RPG
Cenado negocjacji -
Podkładka Pżb 22 - długa
Cenado negocjacji -
Podkładka Pżb 22
Cenado negocjacji -
Podkładka Pżb 21/2 - krótka ze sprężyną DF2
Cenado negocjacji -
Podkładka Pżb 21/2 - długa ze sprężyną DF2
Cenado negocjacji -
Podkładka Pżb 21
Cenado negocjacji -
Podkładka Pżb 16
Cenado negocjacji -
Nakretki do śrub stopowych M 22 ( nowe i staroużyteczne )
Cenado negocjacji -
Gumowa wkładka typu LiD 1
Gumowa wkładka typu LiD1 przeznaczona jest do stosowania w żłobkach przejazdów drogowych, na bocznicach kolejowych o nawierzchni z szyn 49E1 (S49), z wielkogabarytowych płyt żelbetowych typu CBP, zarówno w przejazdach istniejących jak i nowo budowanych. Można ją również zastosować w żłobkach kolejowych przejść dla pieszych i przejazdach na trasie ścieżek rowerowych, których obecnie dużo w kraju przybywa.
Montaż wkładek ma na celu:
■ wyrównanie powierzchni przejazdu kolejowego, przejścia dla pieszych,
■ zwiększenie komfortu jazdy pojazdów kołowych przez przejazd (zwłaszcza pojazdów
o małych średnicach kół),
■ wyeliminowanie gromadzenia się zanieczyszczeń i zmarzlin w żłobkach między
główką szyny, a płytą przejazdową,
■ zastąpienie prac związanych z oczyszczaniem żłobków kontrolą stanu
technicznego wkładek,
■ zwiększenie bezpieczeństwa transportu kołowego na przejazdach,
■ zmniejszenie do minimum wypadkowości wśród pieszych i rowerzystów podczas
przekraczania przejść i przejazdów z uwagi na gładkość nawierzchni.
Wkładki gumowe mogą być stosowane w przejazdach ułożonych na podkładach drewnianych oraz strunobetonowych o rozstawie 645 mm z przytwierdzeniem szyn klasycznym typu K.
Z uwagi na dużą elastyczność wkładki oraz możliwość dopasowania odpowiedniej drewnianej wkładki dystansowej istnieje możliwość stosowania wkładki w żłobkach przejazdów drogowych o nawierzchni z szyn S42 z pośrednim mocowaniem.
Gumowa wkładka typu LiD1 odznacza się dużą trwałością , szczególnie dzięki zastosowaniu odpowiedniej mieszanki gumowej, odpornej na zmienne warunki atmosferyczne, jak również na działanie dużych obciążeń mechanicznych.
Wyrób został zgłoszony do Urzędu Patentowego po numerem W116484.
Podkładka gumowa typu LiD1 posiada Aprobatę Techniczną wydaną przez
Centrum Naukowo - Techniczne Kolejnictwa w Warszawaie do stosowania w budownictwie.Cenado negocjacji